مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

یک شاخه گل

یک شاخه گل برنامه شماره 393


اواز: محمودی خوانساری


همنواز: حبیب الله بدیعی


کلام: جلال همایی


اهنگ در : شور


مگذار تا زدست غمت ناله سر کنم


سوز درون قرین دعای سحر کنم


تا کی به جستجوی تو ای گوهر مراد


خود را به موج خیز بلا غوطه ور کنم


نظرات 2 + ارسال نظر
بهرامی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:25

درود بر شما جناب سعید پور نازنین
به واقع که نوای جانسوز استاد محمودی این جاودانه موسیقی و هنر واقعی اتش به جان هر اهل دلی می زند.
در هوای تو تا زنده ام همی گریم
که اب دیده کشد اتش هوای تو را

درود بر استاد گرامی جناب بهرامی
سپاس از شما عزیز
همینطور که فرموده اید هست.

خردبان چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:11

مخلص چندین سال است که بدنبال آن آواز محفلی محمودی هستم که در شور با نی موسوی اجر کرده و می خواند:
از بزم طرب باده گذاران همه رفتند.

جناب سعیدپور ٬ موجود هست یا نه؟ سپاس

درود بر شما احسان جان
شرمنده شما هستم عزیز
به دنبال ان برنامه هستم اگر یافتم حتما پیشکش خواهم نمود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد