مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

یک شاخه گل


یک شاخه گل برنامه شماره 464


اواز: محمود محمودی خوانساری


کلام اواز: ه الف سایه


همنوازان: فرهنگ شریف/ جهانگیر ملک


اهنگ: اصفهان


کلام متن برنامه: استاد سخن سعدی


گوینده: اذر پزوهش




نشود فاش کسی آنچه میان من و تو ست


تا اشارات نظر نامه‌رسان من و توست


گوش کن با لب خاموش سخن می‌گویم


پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست


روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید


حالیا چشم جهانی نگران من و توست


گر چه در خلوت راز دل ما کس نرسید


همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست


گو بهار دل و جان باش و خزان باش، ار نه


ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست


این همه قصة فردوس و تمنای بهشت


گفت‌و‌گوئی و خیالی ز جهان من و توست


نقش ما گو ننگارند به دیباچة عقل


هر کجا نامة عشق است نشان من و توست


سایه ز آتشکدة ماست فروغ مه و مهر


وه ازین آتش روشن که به جان من و توست


نظرات 1 + ارسال نظر
باران یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:37

درود بر محسن نازنین
...هر کجا نامه عشق است نشان من و توست

درود بر امیر گرامی
سپاس از محبت شما
بله با نوای استاد شریف جانی است در کالبد عاشقان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد