مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

گلهای رنگارنگ


گلهای رنگارنگ برنامه شماره 452 


اواز: محمود محمودی خوانساری


تصنیف: عهدیه


همنوازان: حبیب الله بدیعی/جلیل شهناز/امیر ناصر افتتاح


کلام اواز: فانی شیرازی


کلام تصنیف: رهی معیری


کلام متن: فانی شیرازی


اهنگ همایون از: مهدی خالدی


تنظیم برای ارکستر: جواد معروفی


گوینده: اذر پزوهش


مطلع تصنیف:



گه شکایت از گلی گه شکایت از خاری کنم


من نه ان رندم که غیر عاشقی کاری کنم


مطلع اواز:


حدیث درد من گر کس نگفت افسانه ای کمتر


وگر من هم نباشم در جهان دیوانه ای کمتر

نظرات 2 + ارسال نظر
بهرامی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:44

عرض ادب و ارادت جناب سعیدپور نازنین
تشکر و سپاس ویژه از شمادوست عزیز که این چنین عاشقانه به استاد محمودی خوانساری عزیز می پردازید.دست مریزاد
حقیقتا تمام اواز های استاد پرسوز و گداز است که این اواز هم مانند دیگراواز های استاد اتش به جان هر اهل دلی می زند.
روحش شاد.

درود بر شما جناب بهرامی
سپاس از بزرگواری شما
انچه انجام شده ومیشود تنها وظیفه هست.
یاد محمودی نازنین همواره گرامی باد

باران یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:35

درود و سپاس محسن جان
عجب شعری و عجب آوازی...شرح حال خویش را چه سوزناک برخوانده است...

درود برشما امیرجان
سپاس از شما
بله عزیز این سروده زبان حال محمودی نازنین است که غریبانه پر کشید ومظلومانه زیست.
روانش شاد ویادش گرامی باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد