مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

برگ سبز




برگ سبز برنامه شماره 94



اواز: محمود محمودی خوانساری


همنوازان: حسن کسایی/مرتضی خان محجوبی/رضا ورزنده


اهنگ: شور وافشاری


کلام اواز: نظام وفا


کلام متن: عطار/عراقی /نظام وفا




ای که داری به من از مهر نهانی نظری


چه بگویم که تو از حال دلم باخبری


گفته بودی که دلم را کنی از عشق خراب


انچنان کن که نماند دگر از وی اثری


نوبهار است ودرختان همه پر باروبرند


اخر ای شاخه امید براور ثمری


عشق را نیست بجز سوختن دلها کار


گر ترا نیست سرسوختن ای دل حذری


عشق را نیست بجز سوختن دلها کار


گر ترا نیست سر سوختن ای دل حذری


جای هرمرغ به شاخ گلی امروز بود


تو نظام از چه در این موسم گل دربدری


 

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:08

درود بر محسن نازنین
دوست بزرگوار خسته نباشید عرض میکنم به شما...بسیار عالی و مردانه کمر همت بسته اید برای موسیقی بی نظیر اصیل ایرانی که در این زمانه وانفسا رو بفراموشی است...دستان شما را می بوسم محسن جان پاینده باشی بعشق

درود برشما امیرجان
سپاس از بزرگواری ومحبت شما
امیرجان کار بسیار فرصت بسیار کم
امید که به یاری حضرت دوست وهمدلی دوستان بزرگواری چون شما بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راه سربلندی وسرفرازی این مرز پر گهر برداریم که ریشه اصلی هر ملتی وقومی فرهنگ وادب وهنر ان مرزبوم هست.
این حقیر خاک پای شما عزیز هستم
هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم.
در پناه یگانه ی مهرافرین خوش وسلامت وپاینده باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد