مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

برگ سبز


برگ سبز شماره 282


اواز در شور : محمودی خوانساری

همنوازان: پرویز یاحقی/جلیل شهناز/امیر ناصر افتتاح/ جهانگیر ملک

کلام اواز: حافظ

اشعار متن برنامه: مشتاق اصفهانی/ عراقی همدانی/طبیب اصفهانی

گوینده: روشنک


حاشا که من به موسوم گل ترک می کنم

من لاف عقل می زنم این کار کی کنم

مطرب کجاست تا همه محصول زهد وعلم

در کار چنگ وبربط واواز کنم


نظرات 1 + ارسال نظر
خردبان یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44

درود بر شما. به راستی که این چامه سراسر اعتراض به وضع و اوضاع خرافه پرستان را محمودی با لحنی کاملا درخور اجرا نموده. یادش گرامی. و سپاس از شما

باغ بهشت!! و سایه طوبی!! و قصر حور
با خاک کوی دوست برابر نمیکنم

درود بر احسان بزرگوار دوست فاضل
سپاس از مهربانی شما
بله عزیز محمودی نازنین انچه در دل داشته را با زبان موسیقی وبا تمام احساس بیان داشته است.
یادش همواره گرامی باد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد