مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

ترانه


مرغ شباهنگ


اواز: محمودی خوانساری


اهنگ: اسدالله ملک


کلام: معینی کرمانشاهی





به دورانی که شد قحط وفای دلها 
چرا هر دم نگویم من خدا خدا خدا 

من مرغ شباهنگم بشد کنج قفس قسمت من چرا چرا چرا

به پیامی تو ای پیک بهار از من به باغبان بگو که گاهی
نشانه گیرد از گیاهی

من اگر که هستم ستاره ام کو در آسمانها
من گر اهل دردم نشانه ام کو به داستانها 

من آن کسم که روز وشب ز بی کسی گرفته ام 
دست دعا دعا دعا 

تو آن کسی که از من شکسته دل نمیکنی دوری

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 http://rahi12moayeri.blogfa.com

سلام آقا محسن نازنین
سال نو مبارک
خیلی خیلی ممنون از این ترانه ی بسیار زیبایی که گذاشتید
اتفاقا من دنبال دو ترانه ی "لاله ی پر پر" و "رنج هستی" محمودی بودم و هستم
هرچند که "لاله ی پر پر" رو قبلا دانلود کردم اما "رنج هستی" رو هنوز موفق نشدم بدست بیارم
اگه داریدش، خیلی ممنونتون میشم که توو وبلاگتون بذارید
یک سوال شخصی هم ازتون دارم، ببخشید شما اهل خوانسار هستید؟

درود برشما حسین جان
ترانه رنج هستی را هم حتما پیشکش خواهم نمود
همه جای ایران سرای من است.
خیر حسین جان من اهل خوانسار نیستم.

امید دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:29 http://dariush-rafiee.ir

درود به شما بزرگوار--محسن جان شما محسن سعیدپور نوسینده وبلاگ گلبانگ هستین؟؟یا اینطور نیست؟؟
جناب لینک منوچهر همایونپور به آدرس داریوش رفیعی تغییر کرده--اصلاح بفرمایین ممنون میشم---من از قبل شمارو لینک کرده بودم با افتخار در سایتdariush-rafiee.ir
در واقع این سایت به هردو میپردازه هم داریوش و هم منوچهر
در ضمن محسن جان لینک این ترانه خرابه--اگه میشه یه چکی بکنید
سپاس

درود بر شما
بله عزیز خودم هستم در خدمت دوستان

قائد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:21

سلام. دست شما درد نکنه ترانه بسیار زیبایی بود. مرحوم خوانساری چند تا ترانه با استاد ملک داشتند. لطفا نام ببرید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد