مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

موسیقی ایرانی

موسیقی ایرانی


برنامه ای از ارکستر سوم به رهبری همایون خرم


اواز: محمودی خوانساری


مقدمه اهنگ: از همایون خرم


اهنگ: مخالف سگاه


مقدمه کلام : از تورج نگهبان


کلام اواز: پزمان بختیاری



امدی که با دلم گفتگو کنی


خانه دل مرا زیر ورو کنی


از چه رو ندانستی که دلی نمانده مرا


رنج این غم زندگی بجان رسانده مرا





ای یار ناشناخته من دوست دارمت


گاهی بجان گاه به دل می سپارمت





نظرات 2 + ارسال نظر
حسین شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:58 http://rahi12moayeri.blogfa.com

سلام آقا محسن نازنین
ممنون از وجودتون
خیلی دلم میخواد ببینمتون...
روزاتون قشنگ و دلتون شاد

درود برشما دوست عزیز
سپاس از محبت شما

بهرامی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:25

عرض ادب و احترام جناب سعید پور
سپاس و قدر دانی از شما که بدون هیچ چشمداشتی و با نهایت همت و بزرگواری این گنجینه گرانسنگ از موسیقی اصیل به خصوص اثار بسیار ارزشمند و فاخر استاد محمودی خوانساری عزیز را به علاقه مندان و دوستداران ارائه مینمایید.

بدون تعارف همت والای شما را تحسین میکنم .
جسارتا فکر کنم لینک این برنامه خراب باشد .

درود برشما جناب بهرامی عزیز
سپاس از حضور گرم شما نازنین
لطف ومحبت شما همیشه شامل حال حقیر بوده است
پیوند هم کنترل شد مشکلی ندارد بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد