مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

موسیقی ایرانی


موسیقی ایرانی


اواز: محمودی خوانساری


همنوازان: همایون خرم/جلیل شهناز/لطف الله مجد/مجید نجاهی/حسن ناهید/حسین همدانیان


پیش در امد ورنگ: همایون خرم


کلام اواز: 



باور کَس نشود قصه ی بیماری دل


تا گرفتار نگردد به گرفتاری دل



من و دل زار چنانیم که شب ها نکنند


مردم از زاری من خواب و من از زاری دل

دل من روز نیاساید از این چشم پر آب


چشم من شب نکند خواب ز بیماری دل

دل گرانم ز غم دهر بیاور ساقی


قدحی چند ز می بهر سبکباری دل



بسکه از زلف تو دلهای پریشان جمعست


شانه را راه درو نیست ز بسیاری دل



چون نگهدارم ازآن رشک پری دل که رفیق


پیش او حد بشر نیست نگهداری دل 




نظرات 4 + ارسال نظر
بهرامی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:25

درود بر سرور عزیز و نازنین جناب اقای سعیدپور
سپاس و تشکر از زحمات شما
همچنین یک تشکر و قدردانی ویژه از شما دوست نازنین به خاطر ارسال برنامه موسیقی ایرانی برای این حقیر

درود برشما جناب بهرامی بزرگوار
سپاس از مهربانی شما
وظیفه بود وهست بزرگوار کاری انجام نداده ام

حسین پورمظفر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:53

خنده بر بخت زنم یا به وفاداری دل
گریه بر خویش کنم یا به گرفتاری دل
یک نفس فرصت و صد حرف گره در خاطر
وای اگر گریه نیاید به مددکاری دل...

ممنون و شکر از بابت وجود نازنین شما

درود برشما دوست بزرگوار
سپاس از شما وسپاس از این سروده ناب

مشق عشق یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:44 http://www.musiclearning.blogfa.com

باسلام واحترام،
وبلاگ "آموزش موسیقی مشق عشق" باکمال افتخارتمایل دارد تا با وبلاگ شما تبادل لینک کند. درصورت تمایل به تبادل لینک لطفا ماراباعنوان "آموزش موسیقی مشق عشق" ولینکhttp://www.musiclearning.blogfa.com درسایت و یا وبلاگ خودقراردهید وسپس ازطریق ایمیل و یا نظر دهی وبلاگ به ما اطلاع دهید تاشمارابلافاصله لینک کنیم.

درود برشما
دوست بزرگوار ضمن ارج نهادن به کار فرهنگی شما تارنگار شما پیوند داده شد
موفق باشید

maskiji69@ymail.com پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

دوست عزیز آواز محمودی خوانساری (تا زدم لاف هنر..) رو نمیشه دانلود کرد از 4shared خواهش می کنم واسم ایمیل کن خیلی دنبالش گشتم. دمت گرم

درود برشما دوست عزیز
بزرگوار شما بایستی در سایت فورشیر عضو باشید تا بتوانید دانلود کنید
پیوند برنامه مشکلی ندارد
در اولین فرصت برایتان ارسال میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد