مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

برگ سبز

برگ سبز برنامه شماره 61


اواز: محمود محمودی خوانساری


با همکاری هنرمندان: علی تجویدی/فرهنگ شریف/جهانگیر ملک


غزل اواز: شیخ اجل سعدی


اشعار متن برنامه:عطار/سهیلی خوانساری/عراقی


اهنگ: شور ودشتی



تا خبر دارم از او بی‌خبر از خویشتنم 


با وجودش ز من آواز نیاید که منم 


پیرهن می‌بدرم دم به دم از غایت شوق 


که وجودم همه او گشت و من این پیرهنم 


ای رقیب این همه سودا مکن و جنگ مجوی 


برکنم دیده که من دیده از او برنکنم 



مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک


چند روزی قفسی ساخته ام از بدنم


ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست


به هوای سر کویش پر و بالی بزنم


نظرات 2 + ارسال نظر
نادر سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:12

درود به شما محسن گرامی
روند وبلاگها عالیه و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

درود برشما نادرجان
سپاس از محبت شما
امید که همواره سلامت وبا ارامش وپویا باشید

مای چاپ جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:23 http://www.mychap.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد