مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

برگ سبز

برگ سبز برنامه شماره 134

اواز: محمود محمودی خوانساری

با همکاری هنرمندان: علی تجویدی/مرتضی خان محجوبی/

اهنگ: همایون شوشتری

غزل اواز: دنیا

اشعار متن برنامه: پزمان بختیاری/مسعود سعد سلمان/دنیا/  عراقی

گوینده: روشنک


مطلع اواز:



گرچه امروز زهم دور مکان من توست


باز امیخته باهم دل وجان من وتوست


هر سحر مرغ چمن قصه ما می خواند


هر زمان باد صبا نامه رسان من وتوست


قصه غصه عشاق جهان گشت کهن



حالیا نوبت ما گشت زمان من وتوست


داستانی که زلیلی وزمجنون گفتند


شعله ای بود ز رازی که میان من وتوست


شعله شمع که پروانه ی بیدل را سوخت


زاتشی بود که امروز بجان من وتوست



این برنامه از روی نوارکاست به دیجیتال تبدیل شده است وکیفت ان بسیار مطلوب ودارای اعلام برنامه وشناسنامه کامل می باشد

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیکی صغیری شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:28

فوق العاده ست. سپاس از شما

درود وسپاس از شما

باران دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:33

بسیار زیبا و دل انگیز

درود وسپاس از بزرگواری شما

saeed parva چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:27

واقعا قشنگ میخونه بنازم به این حنجره دشت خوش

درود وسپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد