مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

موسیقی ایرانی


به یاد لطف الله خان مجد


موسیقی ایرانی


اواز: محمود محمودی خوانساری


با همکاری هنرمندان: لطف الله خان مجد/مجید نجاحی/امیر ناصر افتتاح/حسن ناهید/محمود رحمانی پور/همایون خرم


پیش در امد رنگ: همایون خرم


سرپرست ارکستر: همایون خرم


اهنگ : دشتی عشاق


غزل اواز: فروغی بسطامی


گوینده: رضا معینی


زاهد و سبحه ی صد دانه و ورد سحری

                        من و پیمودن پیمانه  و دیوانه گری


چون همه وضع جهان گذران درگذراست

                  مگذر از عالم  شیدایی  و شوریده سری


تا کی از شعبده دور فلک خواهد بود

                           باده عیش بجام من و کام  دگری


تا شدم بی خبر از خویش خبرها دارم

                 بیخبر شو که خبرهاست در این بیخبری


تا شدم بی اثر از ناله اثرها دیدم

                  بی اثرشوکه اثرهاست دراین بی اثری


تا زدم لاف هنر خواجه به هیچم نخرید

                بی هنرشوکه هنرهاست دراین بی هنری


تا سر خود نسپردیم بخاک در دوست

                     خاطر آسوده نگشتیم از این دربدری


بیستون تاب تب تیشه فرهاد نداشت

            عشق را بین که از آن کوه گران شد کمری


          تا فروغی خط آن ماه درخشان سر زد

          فارغم روز و شب از فتنه دور قمری


نظرات 1 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 http://4homeyra.blogsky.com/

درود محسن جان
خیلی عالیه..من با این اثر ناب از استاد محمودی خاطره ها دارم بسیار بسیار لطف نمودین بزرگوار

درود برشما باران جان
سپاس از شما
صدای ملکوتی محمودی نازنین مرهم دلهای سوخته می باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد