مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

جشن هنر شیراز

جشن هنر شیراز

هنرنمایی اسطوره اخلاق وبزرگ منشی 

عندلیب نغمه پرداز گلها 

محمود محمودی خوانساری

غزل اواز: پیر پارس

همنواز اواز: اسطوره تار پهنه ایرانزمین جلیل شهناز



حاشا که من به موسم گل ترک می کنم.....

 

من لاف عقل می زنم این کار کی کنم...

 

مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم...

 

در کار بانگ بربط و آواز نی کنم....

 

از قیل و قال مدرسه حالی دلم گرفت.....

 

یکچند نیز خدمت معشوق و می کنم.....


ازنامه ی سیاه نترسم که روز حشر


با فیض لطف او صد از این نامه طی کنم

 


بود ایا که در میکده ها بگشایند

گره از کار فروبسته ما بگشایند

در میخانه ببستند خدایا مپسند

که در خانه تزویر وریا بگشایند

اگر از بهر دل زاهد خود بین بستند

دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند

به صفای دل رندان که صبوحی زدگان

بس در بسته به مفتاح دعا بگشایند


کی بوده در زمانه وفا جام می بیار

تا من حکایت جم  وکاووس کی کنم

این جان عاریت که به حافظ سپرد دوست

روزی رخش ببینم وتسلیم وی کنم


این برنامه توسط دوست بزرگواری پیشکش شده است وبرای نخستین بار در فضای مجازی در دسترس قرار می گیرد

نظرات 3 + ارسال نظر
حبیب چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:39

سپاس از شما که این آثار فاخر رو با ما قسمت می کنید
پیروز و تندرست باشد

درود برشما
سپاس از محبت شما
وظیفه هست بزرگوار

ساسان جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:31

درورد به روان پاک حضرت استاد محمودی خوانساری نازنین و ممنون از لطف و زحمات شما در حق عاشقان آن عزیز گرانقدر.

درود برشما
سپاس از شما
یاد ونام محمود نازنین همواره خوش باد

فرهاد پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:10

با تشکر فراوان
نوازنده تار استاد فرهنگ شریف است و سایر نوازندگان تا جایی که من اطلاع دارم عبارتند از مرحموم امیر ناصر افتتاح- محمد موسوی- موحوم کامران داروغه- فضل الله توکل
اگر تصویری این اثر شنیدنی موجود باشه و در اختیار عموم قرار بدبد واقعا عالی میشه

درود برشما دوست گرامی
سپاس از اطلاعات شما
شورختانه در اختیار ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد