مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

برنامه های خصوصی

برنامه های خصوصی هنرمندان


اواز: محمود محمودی خوانساری


همنواز نی: محمد موسوی


اجرا شده1361/4/25 منزل محمد موسوی


غزل ها: حافظ/طبیب اصفهانی/بیزن ترقی

 

 

 

از بزم طرب باده گساران همه رفتند


از ملک جنون سلسله داران همه رفتند


  دریافت برنامه


 

از بزم طرب باده گساران همه رفتند


از ملک جنون سلسله داران همه رفتند


نه کوهکن بی سرپا ماندست ونه مجنون


ما با که نشسینیم که یاران همه رفتند؟

 

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی


خرقه جایی گرو باده ودفتر جایی

 

غمت در نهانخانه دل نشیند


به نازی که لیلی بر محمل نشیند


خلد گر به پا خاری اسان برارم


چه سازم به خاری که در دل نشیند


به نازم به بزم محبت که انجا


گدایی به شاهی مقابل نشیند

 

به هر جمعی به هر بزمی نظر کردم تو را دیدم


زهر کویی زهر شهری گذر کردم تو را دیدم


نشانی گر از هنر دیدم


تو را انجا جلوه گر دیدم


به هر گلشن رنگ وبو دیدم


نشانی از نقش او دیدم


به پنهانی گر چه پیدایی تو ناپیدا از چه با مایی


بخنند گه در خیال من جمال تو کرده غوغایی


ندیدم من چو تو زیبایی


مرا بی تو کو شکیبایی

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حبیب سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 21:20

سپاس از مهرتان
دنبال این کار بودم
تندرست باشید

درود برشما
سپاس از محبت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد