مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

دل انگیزان

 دل انگیزان


اواز: محمود محمودی خوانساری


ویلون: حبیب الله بدیعی


تنبک: جهانگیر ملک


کلام: کلیم کاشانی


دستگاه: سه گاه


 

 

پیشکش دوست نازنین وبا سخاوت مهدی عزیز به

دوستداران صدای ملکوتی نغمه پرداز گلها محمودی

نازنین



 

 

 

 نه همین می رمد آن نوگل خندان از من

 

میکشد خار در این بادیه دامان از من

 

با من آمیزش او الفت موج است و کنار

 

روز وشب با من و پیوسته گریزان از من

 

قمری سوخته بالم به پناه که روم؟

 

تا به کی سرکشی ای سرو خرامان از من؟

 

به تکلم، به تبسم، به خموشی، به نگاه

 

میتوان برد به هر شیوه دل آسان از من

 

 اشک بیهوه مریز اینهمه از دیده "کلیم"

 

گرد غم را نتوان شست به طوفان از من

 

 


نظرات 3 + ارسال نظر
حمید محمدی دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 http://avaz-entezar.blogfa.com

با سلام و ادب و احترام خدمت آقا محسن عزیز و گرام
ممنون از تمامی زحمات شما برای گرد آوری و زنده نگه داشتن موسیقی و آواز ایران...
در خواستی داشتم و اینکه آیا میتونم این مجموعه را داشته باشم و در صورت اینکه نظرتان مثبت باشد دستور بفرمائید که چگونه ؟؟؟

ارادتمند شما محمدی

درود برشما
سپاس از محبت شما
بزرگوار متوجه منظور شما نشدم انچه در دسترس باشد حقیر بارگذاری وپیشکش خواهم نمود

حسن عباسی دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:35

جالب بود ولی کاش بخش آوازی آقای بدیع زاده حذف نمی شد . ممنون

درود برشما
دوست بزرگوار فایل همینگونه ارسال شده بود دخل وتصرفی در ان نشده است

سوان شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:09

محسن خان عزیز حسته نباشید
زحمت های شما را بینهایت سپاسگذارم
سلامت باشی محسن خان
برای گریه شبانه هم از شما ممنونم .
شادی همیشگی برای شما

درود برشما سوان عزیز
سپاس از محبت شما بزرگوار

پاینده ومانا باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد