مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

ترانه


لاله پر پر


اواز: محمودی خوانساری


اهنگ: فرهنگ شریف


کلام: بهادر یگانه



چو غنچه ای توفان زده ام


چو آتشی دامان زده ام


چو شمع شب با سوز درون


شرار غم بر جان زده ام


ز سوز دلم من فغان زده ام


شور به دل آسمان زده ام


چو لاله خزان شده دیگر جوانی من


چو غنچه خموشم که بر لبم از غم شکسته سخن


نشان شادی ندیده دلم


زبس غم جانان کشیده دلم


ز مردم دوران رمیده دلم


ز سوز درون


چو شمع سحر


به دامن شب چکیده دلم



نظرات 2 + ارسال نظر
کامران دانش پژوه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 http://rajazz.blogfa.com

محسن جان درود بر شما.
نوروز باستانی شما خجسته باد.
امیدورام روزهای سال پیش رو برای شما و خانواده محترمتان
پر از شادی و تندرستی همراه با خیر و برکت در پناه یزدان پاک باشد.
همچنین بار دیگر از زحمات بی دریغ شما برای این وبلاگ تشکر و
قدردانی کرده و امیدوارم هنردوستان بیشتر قدر بدانند.
پیوسته سرخوش و خندان باشی.

درود برشما کامران جان
سپاس از محبت شما بزرگوار
امید که سالی که پیش رو دارید سالی سرشار از ارامش وسلامتی وموفقیت برایتان باشد.
شاد وسربلند وپاینده باشید.

قائد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:30

سلام. خیلی ممنون. لطف کردید.مرحوم خوانساری تصنیف های دیگه ای هم دارند مثل: میخانه . دل یک دله کن . غم تو دارم . رنج هستی . دعای دل . دل شیدا و کارهای دیگر لطفا اگر زحمتی نیست برای دانلود قرار بدهید . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد