مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

موسیقی ایرانی

موسیقی ایرانی


اواز : محمودی خوانساری

همنواز اواز: اسدالله ملک

ضرب : جهانگیر ملک وپرویز تبریزی

کلام اواز: وصال شیرازی وجامی

کلام ترانه : مولانا


شد در شکوه ما باز با سر گیسوی تو باز

شب وصل است بسی کوته واین قصه دراز

پر من داد ولی رفته ز یادم پرواز

من که پروا ندارم چکنم با پر باز

گر به رویم همه درهای خوشی بندد چرخ

هیچ غم نیست اگر هست در میکده باز

گفتمش با غم هجران چه کنم گفت بسوز

گفتمش چاره ی این سوز  بگو گفت بساز


همه گویند پروانه بود عاشق شمع

عاشق کیست بگو شمع بی سوز وگداز


با من صنما دل یکدله کن

گر سر ننهم انگه گله کن

مجنون شده ام از بهر خدا

زان زلف خوشت یک سلسله کن


نظرات 2 + ارسال نظر
-- جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:54 http://manochehr-homayonpor.blogfa.com

salam-man avalin barieh ke khansari gosh midam-besiar ziba mikhonan-agha ba che onvani linketon konam??

درود برشما دوست عزیز
سپاس از مهر شما
دوست بزرگوار محمودی نازنین هنرمندی بود که هیچکس قدرش را ندانست
اگر صلاح دانستید با نام تارنگار مرغ شباهنگ لینک بفرمائید

امید(تارنمای منوچهر همایونپور) پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:43 http://manochehr-homayonpor.blogfa.com

بله حتما با افتخار هرچه تمام شمارو لینک میکنم-یعنی خواستم لینک کنم اشتباهی یه وبلاگ دیگه رو لینک کنم-اونم استاد خوانساری بود-اشتباه کرد-اونو پاک کردم-الان شما دوست گرامی رو لینک میکنم
موفق باشین
بله خوانساری واقعا استاد بزرگی بودند-کلا این صداهارو خیلی دوست دارم-صداهای قدیمی ومحزون-صدای گرم ودلنشین استاد خوانساری

درود برشما بزرگوار
سپاس از محبت وبزرگواری شما عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد