مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود
مرغ شباهنگ

مرغ شباهنگ

پیش از این گر سخن از نغمه داودی بود پیش ما نغمه همان نغمه محمودی بود

برگ سبز




برگ سبز برنامه شماره  149



اواز: محمودی خوانساری


همنوازان: پرویز یاحقی/ رضا ورزنده


غزل اواز: حسین بیضایی ( ادب )


اهنگ: شور ودشتی


گوینده: روشنک



در دلم جلوه کند پرتو ماهی گاهی
روشن از ماه شود شام سیاهی گاهی



تا رود ز آتش دل دود به چشمان حسود
خوش برآرم ز دل سوخته آهی گاهی



تا که بر دامن تو نرم و سبک جای کنم
چون غباری بنشینم سر راهی گاهی



جز توام نیست نظر جانب دیگر، چه شود
گر کنی سوی من از مهر نگاهی گاهی



داد من گر ندهی دست من و دامن شب
قطره‌ای اشک کند کار سپاهی گاهی



کاش باز آید و جرمم به نگاهی بخشد
وه چه جان بخش بود عفو گناهی گاهی



دعوی شیری و آهوی نگاهش عجب است
شیر گیر است 
'ادب' چشم سیاهی گاهی



این برنامه پیشکشی است به دوست بزرگوار جناب باران مدیر تارنگار وزینمرغ سحر که عاشقانه  در راه گسترش نام هنرمند توانا بانو حمیرا تلاش وهمت عارفانه ای می نمایند


انچه از این برنامه در دسترس صاحبدلان بوده است نقصی در اعلام شماره ابتدای فایل توسط گوینده بود که در این فایل نقص ان برطرف شده است

دارای اعلام شماره وبرنامه

نظرات 1 + ارسال نظر
baran پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 http://4homeyra.blogsky.com/

درود محسن جان
فدای محبت شما بشم عزیز دلم
داشتم تارنگارو مطالعه میکردم که الان این بزرگواری شما رو دیدم.
شرمنده فرمودید نازنین یار همدل درخور اینهمه بنده نوازی نیستم مهربان یار.برایم بسیار دلچسب بود که نام محمودی نازنین را در کنار حمیرای نازنین دیدم..به به چقدر عالی و باشکوهند این هنرمندان گرانقدر ما.دست مریزاد نازنین هر چه هست انجام وظیفه است و بس.دست شمارو میبوسم

درود برشما باران جان
سپاسی برای زحمات شما عزیز
ادای وظیفه هست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد